CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 13, 2009

Rain or Shine SAJ FC Still Stands ~ ^_^ Thanks People... <3

Salam..lama tak update ha3..bz lor keja banyak sik cuti jew kekeke..seperti yang telah diketahui, play-off di Sports Arena, Klang minggu lepas telah kami gagal dalam melayakkan diri ke Liga Futsal Kebangsaan Felda musim 09/10. Kami telah tewas kepada pasukan Kedah dan MPSJ dengan keputusan 2-0 dan 1-0.

Sudah pastinya, kami maseh lagi bersedey dengan keputusan drastik kami digantung, di arahkan bermain semasa play-off dan perlu menggunakan nama pasukan lain. Beberapa masalah timbul apabila ada diantara pemain enggan menerima keadaan yang berlaku dan patah semangat apabila mengetahui kami dilarang sama sekali menggunakan nama SAJ FC. Thanks all, can feel ur SOUL here with US...
Apa yang pasti, pasukan lain yang sememangnya bersedia untuk beraksi bagi play off ini masing-masing bermain dengan baik. Tahniah kepada yang berjaya~!!..
Walaupun pulang dgn tgn kosong, kegagalan ini mampu memberi pengajaran dan menjadi titik tolak bagi kami memperbetulkan kelemahan2 yang ada didalam pasukan. Terima kasih kepada pihak pengurusan kerana terus menyokong kami, kepada pemain-pemain luar yang dijemput bermain Noh, Ad dan Dot terima kasih. Pada semua SAJ FC ^_^...thanks!!
Terima kasih kerana masih menjadi org yang sama, org yang masih terus berjuang, org yang masih mampu tersenyum dalam tangis, org yang masih terus bersama dalam susah dan senang.... wassalam.. <3

0 comments: