CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 10, 2008

Majlis Berbuka Puasa..

Salam ramadan 09/09/08 hari ni majlis berbuka pose amai2 hu3 di rancang dgn "besh" nyer kih3 di My Friend Tom Yam Kempas.Semua pemain dan pegawai di jemput hadir pada jam 6.30petang.
Nak di jadikan cerita "besh + sengal ", kapitan kena migrain.Pada waktu perbincangan majlis akan dilaksanakan pada 10/09/08.Kapitan telah diserang migrain kus2 menghantar meset berbunyi "Salam..ESOK RABU majlis berbuka pose bla2.."..aku baca esok rabu?? pehal lakss ni abaikan la kan rabu la tuwh.
Seawal pagi 09/09/08,dikejutkan ngan meset tanyer pasal majlis tersebut.Kekonpiusan telah berlaku.Kring..kring...kapitan sengal dihubungi SAH~!!! salah hari ha3..
Beliau rupanye juga menghidap penyakit Alzheimer selepas perbincangan, pasangan suami isteri yang disyaki telah membuat pesanan jugaaa di kedai untuk 09/09/08..bukan nyer 10/09/08.( mereka pikir 09/09/08 adalah hari rabu..kesian )
Jadi majlis diteruskan mengikut pesanan bukan perbincangan hu3.
So berjumpa la kami di My Friend Tom Yam, jam 7.00 baru attendance full memana yang lik keje baru sampai hu3.
Shumer manghadirkan diri kecuali ecah n farah, kerana perlu bertugas di medan niaga hu3.
Meriah hik3..memula duduk jek dah pilih meja ha3 tak mau satu meja ngan org kuat makan hik3
Masuk waktu berbuka, shumer makan tak toleh kiri kanan terutama sekali si K.C wakakaka
Coach cakap dier makan tunduk sambil tido ha3.Lauk pauk licin..syabas ah korang pose rupanyer memasinggg ( harkk tuihh ) ha3.
Selepas habis makan, satu perbincangan telah diadakan hu3 Perlawanan Badminton di kalangan SAJ FC..ahhh sudahhh ha3 ramai gak yang participate ha3..tak sanggup toll harus ketawa jek bukan nyer main badminton.
Main double dan pasangan memasing akan diundi ha3 seriauu.Masa dan waktu akan ditetapkan mengikut kekosongan court hik3.
Dalam kul 8 kami pun bersurai, salam menyalam dan memekak macam raya karang baru jumpa balik kan memasing ha3
Jumpa korang lik training hari Jumaat di KBS..sOuL~~!!!

0 comments: