CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, September 16, 2008

Pertandingan Badminton Suka Suki

Salam seperti yang telah dirancang ha3 pertandingan badmintaon berjalan pada malam ni ( relaxation neh ha3 ) bermain di KBS bermula jam 9.
Partner2 dan kumpulan telah pun di beritahu.Kumpulan A Cempedak/Yas , Fareez/Ana , Cikgu Sepull/Ila , KC/Kecik. Kumpulan B pula Tam/Su , Nor/Hani, K.Yatt/Pai , En Ambok / Ekin and Coach James/ Ain.
Hua3..harus main malam ni ketawa tak sudah.
Pemain2 sudah tiba, ramai yang berlenggang kah3 raket penganjur yang sediakan.Air pun sponsor..bagus betoll.
Partner saya kaseh sayang yatt demam..namun penyakit Alzheimer dier berkurangan malam ni ha3
Partner Saya telah diganti kepada Coach Dickie.
Masuk court memasing sibuk warm up, swing2 smash2 net2 bola ha3.Nak citer detail every game susah woo panas dalam tu dan penoh gelak ketawa ha3.
Tak sangka coach aku kurang bijak bermain badminton, ha3 jadi bahan malam tu.
Bermacam2 aksi terbaring, berenang, slide,split dan berlari2 anak kucing semasa mengejar bulu tangkis berlaku.Ade jugak yang menanduk bulu tangkis hahahaha sian..
Ingat bola futsal jek ada bola “50” sen..bulu tangkis pun ader gak smash tak leh angkat masuk kelengkang aduiiiyaiiii..bahan2.
Paper pun enjoy malam tu, dalam kul 11.30 pertandingan kumpulan masih berjalan.Kumpulan A sahaja yang dah ade keputusan siapa yang layak melangkah ke semi – final acheehhh…
Kumpulan A tempat pertama Cempedak/Ya , kedua Cikgu Sepull/Ila, ketiga KC/Kecik dan keempat Fareez/Ana.Tahniah pada pasangan pertama dan kedua anda layak ke semi final hu3.
Disebabkan masa tak mengizinkan, pertandingan ini akan bersambung pada Selasa depan 23/09/08.Kumpulan B masih ader pasangan yang belum bermain Nor/Hani vs En.Ambok/Ekin.
Aja-aja fighting, sebelom balik shumer dapat sapu tangan bear2 saguhati penyertaan hadiah masuk balik dalam bonet penganjur hahahah tak sempat wat semi n final.
Terima kasih pada yang menyertai dan harap2 korang enjoy,hi3 kepada coach cuba lagi tahun depan yea..bawak la balik telur ayam tuwh ha3
Esok jgn lupa datang training…coaching point Shooting And Rebounds..

0 comments: