CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 24, 2008

Misi Kedua di SUKPA, Kuantan Pahang..

Salam hari sok kami akan bertolak ke Kuantan Pahang.Kami akan bertolak awal pagi dlm perancangan kul 8.00pagi dah gerak sebab kami nak kejarkan waktu tuk warm up session di Kompleks Sukan Sukpa jam 6 petang.Felda memberi kebenaran kepada semua pasukan tuk cuba try test padang selama 20minit.
Kami mungkin akan menginap di Green Leaf , Kuantan.
Hari yang bz tuk mgmt hari ni prepared shumer tuk pemain.Check list and tentative program sepanjang di sana.Petang ni training terakhir dan ader brief sket tuk sok.Diharapkan player ikut check list yang diberi bagi mengelakkan sebarang masalah.
Dari pagi ke petang, setelah tentative siap kami dapat fax dari penganjur.semua tentative perlu dirombak kerana jadual perlawanan dari penganjur berubah di mana kami akan bermain awal pagi dan perlawanan pertama bertemu Pahang ( pembukaan perlawanan liga ).Rolling dari di Jengka, pat sana SAJ FC bertemu Pahang pada perlawanan terakhir namun sebaliknya di Kuantan.Semua perlawanan SAJ FC dijadualkan pada awal pagi.Puyeng2 pagi2 main futsal hu3..

Diharapkan semua pemain bersedia dan sentiasa fokus sepanjang cabaran pusingan ketiga ini berlangsung.Terima kasih kepada semua pegawai atasan yang terus menerus menyokong kami.Semoga misi dan azam kita sentiasa seiring...amin..

Pada mereka yang sentiasa menyokong kami di ucapkan jutaan terima kasih......doa dan sokongan anda amat kami harapkan..terima kasih...

0 comments: