CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 11, 2008

Salam Perjuangan..hik3

Salam debaran cabaran Liga Kebangsaaan semakin terasa hu3 mlm tadi adalah merupakan persiapan terakhir sebelum bertolak ke Jengka , Pahang.Siap scram b4 bersurai ilang kan nebes hu3..

Hari ni kami dijadualkan hi tea bersama Yang Di Pertua Kelab SAJ FC, Tuan Haji Latib Lamingun selepas tu jam 6.00petang akan bertolak ke Jengka.
Hari ni kai baju merah S0uL..hik3..Semalam dah brief Alhamdullilah, segala equipment telah disediakan baju, kasut , beg diharapkan semua peralatan di jaga dgn baik. Limited Edition tuwh ha3..
Check list dah diberi follow shumer tu, jangan ade yang tertinggal.As for elaun malam kang kot baru dapat..aku nak rompak korang ha3..
Sesaper yang nak bawak bantal , cadar , toto ker bawak la sebab takut tak selesa ke hapa ker.Kami menetap di UiTM Jengka bermain di Jengka 14 mana tempat tu pun tak dapat dibayangkan.16 pemain bersama 8 orang pegawai akan membawa nama SAJ FC ke Jengka
Mcm coach brief dah lama wat persiapan so kekalkan semangat, fokus dan sentiasa ingat misi ke Jengka.Amin.
Semoga segalanya berjalan lancar..
Terima kasih kepada Yang di Pertua SAJ FC Tuan Haji Latib Lamingun, Pemangku En Ambok Suloh Lakambak bersama2 pegawai dan ahli jawatankuasa yang lain yang berusaha sehabis mungkin bagi memastikan yang terbaik tuk kami.

Kepada semua pemain Yatt , Mama, Yash , Tam , K.C , Ciput , Mira, Su , Zu , Ekin , Hani , Ila , Ain , Beck & C.T Kharlina pentaskan persembahan mu hak3..TERBAIKKKKKK ha3..s0uL~~!!! Pada Zorro yang masih mengikuti Kem PALAPES..u part of us!! Jumpa next sirkit..

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang terlibat secara lansung atau tidak dalam persiapan sebelum semasa dan sehingga ke saat kami akan memulakan cabaran ini.Sesungguhnya sokongan kamu semua penyuntik semangat kami.Terima kasih sekali lagi..Doakan kejayaan kami InsyAllah..
( off topic : gambo di atas las minet nyer tag kui3..)

Nota Kaki : Berjuang hingga ke wisel terakhir guys.....s0uL....!!

0 comments: